„Rimi“ savo pirkėjams padėjo sutaupyti milijonus eurų: skaičiai atspindi augantį pirkėjų lojalumą ir sėkmingas pastangas, siekiant suteikti daugiau vertės klientams

Paskelbė Lukas

Prekybos tinklas „Rimi“, tęsdamas savo pažadą padėti apsipirkti pigiau, pernai lojaliems pirkėjams, pasinaudojusiems „Mano Rimi“ kortele, padėjo sutaupyti 104 mln. eurų. Tai net 13,5 mln. eurų daugiau nei 2023 m.

Pasak „Rimi Lietuva“ generalinio direktoriaus Vaido Lukoševičiaus, šie skaičiai atspindi augantį pirkėjų lojalumą ir sėkmingas pastangas, siekiant suteikti daugiau vertės klientams. „Mano Rimi“ lojalumo programa tapo svarbiu įrankiu, leidžiančiu ne tik siūlyti nuolaidas bei specialius pasiūlymus, bet ir padėti mažinti pirkėjų išlaidas kasdien. 

Kiekvienas pirkėjas vidutiniškai sutaupė 115 eurų

Pernai „Mano Rimi“ lojalumo kortelės naudotojų skaičius Lietuvoje išaugo 5 proc. Kiekvienas prekybos tinklo klientas, pasinaudojęs lojalumo kortelės teikiamomis naudomis, vidutiniškai sutaupė 115 eurų, įsigiję 119 skirtingų prekių.

„Rimi Lietuva“ generalinio direktoriaus Vaido Lukoševičiaus teigimu, išaugęs „Mano Rimi“ lojalumo programos dalyvių skaičius rodo didėjantį pirkėjų pasitikėjimą, o jį kuria sėkminga bendrovės strategija, orientuota į vertingų naudų ir išskirtinės apsipirkimo patirties kūrimą pirkėjams. 

„Džiaugiamės galėdami kasmet suteikti mūsų pirkėjams galimybę sutaupyti dar daugiau. Nuolat siekiame subalansuoti asortimentą, tobulinti apsipirkimo patirtį. Be to, investuojame į nuolatinę kasdienių geros kainos produktų asortimento plėtrą, kad mūsų pasiūla atitiktų  pirkėjų poreikius. Sieksime, jog šiais metais lojalumo programos nariams taip pat pavyktų ženkliai sutaupyti“, – teigia V. Lukoševičius. 

Prekybos tinklo duomenys atskleidžia, jog pernai klientai dažniausiai rinkosi apsipirkti trijose sostinės parduotuvėse: „Rimi Šiaurės miestelis“ (Žirmūnų g. 64), „Rimi Panorama“ (Saltoniškių g. 9) bei „Rimi Mylia“ (Kedrų g. 4), o populiariausia apsipirkimo diena buvo penktadienis. 

Pirkėjai aktyviai prisideda prie socialinių iniciatyvų

Pastebima, kad prekybos tinklo klientai, pasinaudoję įvairiais pasiūlymais, padėjusiais ženkliai sutaupyti, pernai aktyviai aukojo įvairioms socialinėms iniciatyvoms – jas iš viso pasiekė 65,1 tūkst. eurų.

„Rimi Lietuva“ ryšių su visuomene ir socialinės atsakomybės vadovė Eglė Krasauskienė teigia, jog šis pasiekimas atspindi augantį pirkėjų norą prisidėti prie paramos nevyriausybinėms organizacijoms, o tai suteikia dar didesnę prasmę lojalumo programai.

„Rimi“ ne tik siekia užtikrinti geriausią apsipirkimo patirtį, bet ir aktyviai dalyvauja stiprinant socialinę atsakomybę, skatinant pirkėjus paremti svarbias labdaros iniciatyvas. Mūsų tikslas – ne tik pasiūlyti naudas kasdieniame apsipirkime, bet ir padėti kurti teigiamus pokyčius visuomenėje, todėl džiaugiamės, kad mūsų klientai gali tapti šios misijos dalimi. Šiuo metu sukauptus „Mano Rimi“ pinigus galima paaukoti organizacijai „Gelbėkit vaikus“. Aukoti galite keliais būdais: pasinaudoję „Mano Rimi“ kortelių terminalu arba prisijungę prie savo paskyros www.manorimi.lt“, – primena E. Krasauskienė.  

Papildomos lojalumo kortelės naudos 

Lojalumo programos dalyviai gali pasinaudoti nuolaidomis ne tik „Rimi“ parduotuvėse, bet ir partnerių prekybos bei paslaugų vietose: „Mano Rimi“ kortelės turėtojai gauna iki 7 proc. nuolaidą paslaugoms „Affidea“ klinikose, 10 proc. nuolaidą „Lemon Gym“ metinei narystei, o perkant „Cinamon“ kino bilietus, 2 proc. sumos grįžta į jų lojalumo kortelę. Be to, nuolaidos taikomos pilant degalus „Neste“ degalinėse bei apsiperkant „Benu“ vaistinėse.  

„Lojalumo programos dalyviai ne tik iškart parduotuvėje mato kainas su taikoma nuolaida rožinės spalvos kainolapyje, bet ir kiekvieną savaitę gali naudotis įvairiais kuponais, specialiais pasiūlymais, skirtais šeimoms, o pirmadieniais senjorai gauna papildomą 10 proc. nuolaidą pirkinių krepšeliui. Be to, lojaliems pirkėjams teikiami asmeniniai pasiūlymai, pritaikyti pagal jų apsipirkimo įpročius, taip suteikiant galimybę apsipirkti ne tik pigiau, bet ir užtikrinant, kad kiekvienas pirkėjas gautų jam aktualiausias nuolaidas“, – priduria „Rimi Lietuva“ ryšių su visuomene ir socialinės atsakomybės vadovė.

Dalintis straipsniu
Parašykite savo komentarą

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas